۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

خنده ها


رادين جون

آرتين جون

۴ نظر:

  1. سلام. قربون خنده هاي گل پسر. هميشه به شادي و مهموني و سفر و كله پاچه ... . مواظب خودتون باشيد. راستي اپ جديد داريم با خبرهاي داغ. سر بزنيد بهمون

    پاسخحذف
  2. سلام باباي آرتين
    ميبينم كه آرتينم براي خودش مردي شده مثل دختر من خنده رو تشريف دارن با اين تفاوت كه لازم نيست تلاش كنم تا بخنده تا به صورتش نگاه ميكنم خنديده بعضي موقعها فكر ميكنم من يه دلغكم چهل آرتين در اومده و الان حالش چطوره مثل اوايل اذييت نميكنه؟
    يه سري به ما بزنين راستي يه چيزي البته اگه ناراحت نشين ميشه وبلاگتونو عوض كنين عضو يه وبلاگ ديگه بشين چون اصلا نوشته هاتون معلوم نيست تازه يه خورده ارسال نظر سخته اگه وبلاگتون فانتزيتر باشه بهتره آرتينم در آينده با حوندن وبلاگش حوسله اش سر نميره البته ببخشيد اينا رو گفتم باي

    پاسخحذف
  3. سلام بچه ها. خوبید؟ آرتین خوبه؟ شنیدم دیروز واکسن زده بوده و بی قراری میکرده؟ آخی .... نازی ... بهتر شده؟

    پاسخحذف
  4. سلام ارتین خاله، عزیز خاله، قشنگ خاله.خوبی خاله؟
    خیلی دلم برات تنگ شده کی میای پیشم؟الهی قربونت برم که روز بروز خوشکل تر میشی.دوست دارم عزیزم.مامانیو اذیت نکنیا منینو

    پاسخحذف