۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

زيبا ترين شعر خدا : مادر

با سلام خدمت همه خاله هاي عزيز (مخصوصا اونايي كه ماماني هستن)  و عمو هاي گرامي
روزمادر مبارك . انشاءالله هميشه سالم و سرحال و پر انرژي باشيد.
من (باباي آرتين) عنواني به نام روز زن رو قبول ندارم چون عقيده دارم زن و مرد فرقي ندارند. مگه جنسيت مهمه كه روزي براي زن مشخص كنند؟ پس اگه اينجوريه بايد يه چيزي مثل قد هم مهم باشه و روزي براي قد كوتاه ها يا قد بلند ها نامگذاري كنند.يا چاقي و روز چاق ها . البته اين ديدگاه منه و هر كسي مي تونه نظر خودشو داشته باشه.
ولي روز مادر رو قبول دارم و در تمامي فرهنگ هاي دنيا هم مادر مورد احترام هست و روزي هم براش مشخص كردن.
امسال اولين سال است كه ماماني آرتين به افتخار بزرگ و قابل ستايش  مادر بودن نائل شده است.
تقديم به ماماني عزيزاز طرف  آرتين گلي و بابائي :
روزت مبارك مادر 

مادر! اي پرواز نرم قاصدك
مادر! اي معناي عشق شاپرك
اي تمام ناله هايت بي صدا
مادر! اي زيبا ترين شعر خدا





قدر مادرهاتون رو بدونيد كه واقعا گوهري با ارزش تر از مادر پيدا نمي شه. اميدوارم همه مادرها سالم و شاد باشن.
بوسه بردستان مهربان مادرانتان را فراموش نكنيد.

۳ نظر:

  1. آرتين و احمد عزيز
    از هردو شما سپاسگذارم،امروز 2بار سورپرايز شدم و تا اخر عمر اين روز را فراموش نميکنم.احمد جان خيلي زيبا اين روز را توصيف کردي، من هم اين روز را به همه مادرها تبريک ميگم.

    پاسخحذف
  2. سلام دوستان. شما دو تا وقت كردين يه كم واسه هم نوشابه باز كنين باشه؟!

    پاسخحذف
  3. سلام، خدايی با کاری که کرده جای تشکر داره.

    پاسخحذف