۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

ميهماني دوستان ماماني - ورود آرتين به دانشگاه

سلام
1- اول از همه عذر خواهي بابت تاخير در بروز كردن سايت را پذيرا باشيد. (آخر ساله و كارا شلوغه)
2- آرتين گلي با ماماني 5 شنبه (30 بهمن) به مهموني خاله ها  يعني دوستان ماماني رفته بود.
دوستان در خونه خاله زهرا و عمو فريدون جمع شده بودند تا يادي از دوران دانشگاه داشته باشند.
خاله آرزو ، خاله معصومه ، خاله زهرا و شايان كوچولو(ميزبان) ، خاله پرستو و حسين كوچولو ، خاله فرناز و سوگل كوچولو به
همراه ماماني و آرتين در اين مهموني حضور داشتند :   آرتين و دوستانش : (سوگل خانم،آقا حسين وآقا شايان)

خاله ها وكوچولوها :

خاله ها و ...
 

آرتين ناناسي :

3- ورود آرتين به دانشگاه شريف
آرتين گلي از اول اسفند به همراه ماماني به دانشگاه ميره و اونجا هم كلي با خاله ها (همكاران ماماني) داستانهايي داره 
از جمله گرفتن جغجغه با دست و ...
با دو دست :

 
با دست چپ : (البته دست راست مشغول بوده!!!)

 
با دو دست به همراه تعجب :

 
با يك دست 2 تا كار : (هم گرفتن جغجغه و هم خوردن مشت)

 

و ...

 
اين فسقلي تازه وارد دانشگاه شريف شده بايد ببينيم ديگه چه كارايي ياد مي گيره اونجا!!!
در ضمن به عمو مهدي بايد بگيم كه تو اون ليست فرهيختگان شريف آرتين هم اضافه كنه چون فسقل از 3 ماهگي رفته دانشگاه
شريف اونم تو قسمت استعداد هاي درخشان كه مامانش كار مي كنه.
در پست بعدي عكسهاي جالبي از آرتين خوشتيپ با اون شلوار جينش كه قيمت شلوار جينش از شلوارهاي باباش گرونتر شده رو بايدآپلود كنم. (به درخواست خاله نيلي)



۷ نظر:

  1. ماشالله به پهلوون دانشجو
    اسفند دود كنين براي پهلوون كوچولوي ما
    خدا حفظش كنه
    دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
    دارمممممممممممممممممممممممممممممممممم

    پاسخحذف
  2. ممنون باباي آوا خانم گل
    شما هم واسه عسلتون اسفند دود كنيد.

    پاسخحذف
  3. سلام آرتین عسل.ماشاءالله خاله چقدر ناز شدی..ان شاءالله که اسمت به زودی جز استعداد های درخشان شریف ، تو لیست مامانی اضافه شه.

    پاسخحذف
  4. سلام

    عكس هاي جديد آوا
    منتظريم

    پاسخحذف
  5. سلام من آرتین هستم من شعر زیاد میگفتم
    و عاشق خوانندگی بودم دوست داشتم که یه روزی بخونم!
    اما با کدوم پول؟با سرمایه گذاری کی؟
    به هیچ نتیجه ای نرسیدم اما یه مدت که توی اینترنت گشت
    میزدم به سایت کسب درآمد رفتم و شروع به
    بازار یابی کردم که الان حداقل ماهی 300هزارتومان
    کار میکنم!!!

    پاسخحذف
  6. سلام آهنگ جدید سوسیانا بویز به نام اشوه گر سوسيانا كه همون عشوه درسته اما به يه منظور خواصي نوشته شده اشوه منتظر بازديد شما هستيم!
    خوانندگان:
    محمدمهدي آرتين
    مهدي سايلنت
    مسعود طاها
    مثل هميشه شعر از محمدمهدي آرتين!

    پاسخحذف
  7. سلام ارتینی.خوبی خاله؟ دلم واست تنگ شده کی میای پیش خاله؟ به بابات بگو عکس جدید بذتر ببینم

    پاسخحذف